Vragen? Bel ons! 072-5763070

Partners

Adviesgroep het Raadhuis werkt nauw samen met:


Makelaars

Voor de aankoop-, verkoop en taxatie van uw woning.

• CLIQ Makelaars
• LUCA Makelaardij


Scheidingsbemiddelaar (Scheidingscenter)

Fullservice scheidingsbemiddelaar


Administratieve dienstverlening

Administratiekantoor voor de MKB-ondernemer en de ZZP-er


Advocaat/ juridische hulp

Uw specialist in juridische zaken


Incassoservice

Openstaande facturen innen zonder hoge kosten


Logo_CLIQ

Uw actieve NVM makelaar voor Heerhugowaard en omgeving!De woningmarkt kruipt langzaam uit een dal vandaan. Dit is voor kopers zonder meer de tijd om in te stappen. Het is belangrijk om een goede makelaar te hebben, die opkomt voor uw belangen en waar uw woonbehoeften het middelpunt zijn. CLIQ makelaars (NVM) is zo’n kantoor! Of het nu gaat om verkopen, aankopen, huren of taxeren, wij zijn er voor u.

Logo_LUCA

In een tijd waarin iedereen zich makelaar mag noemen, zijn onze makelaars nog van de oude stempel: Beëdigd, vakkundig en volledig op de hoogte van de vastgoedmarkt.

Onze beëdigde makelaars en taxateurs zijn actief in heel Noord-Holland met name in de kop van Noord-Holland en gespecialiseerd in het HAL-gebied (Heerhugowaard, Alkmaar en Langedijk). Wij staan voor betrouwbaarheid, kwaliteit en een persoonlijke benadering. Of het nu gaat om het adviseren en begeleiden van zowel particulieren als zakelijke partijen op de onroerend goed markt, of om het taxeren, aankoop en verkoop en aan- en verhuur van zowel woningen als bedrijfsonroerendgoed of bouwgrond, wij zullen ons te allen tijde voor de volle 100% inzetten!

Wilt u weten wie wij zijn en waarmee wij u van dienst kunnen zijn?
U bent van harte welkom op ons kantoor in Heerhugowaard voor een introductie en een kopje koffie!

Voor al uw vragen over uw huis, appartement, bedrijf of nieuwbouwwoning, u kunt bij ons terecht. Tevens zijn wij gespecialiseerd in het opmaken van bijzondere en/of spoedeisende taxatierapporten.

Logo-SC

Scheidingsbemiddelaar Alex Kanters beschikt over negen jaar ervaring op het gebied van scheiden en alles wat daarbij komt kijken. Kanters bouwde in de loop der jaren een groot lokaal netwerk op van (financiële) dienstverleners waarmee hij nauw samenwerkt. Het maakt zijn ScheidingsCenter tot een fullservice bemiddelaar.

Bovendien is de scheidingsspecialist geregistreerd MfN-(familie)mediator. “Een MfN-mediator faciliteert communicatie tussen twee partijen zodat er ruimte ontstaat om beslissingen te nemen voor een goede afwikkeling van het huwelijk. Heel belangrijk als er kinderen in het spel zijn of bij verdeling van zaken als woning en/of vermogen. In veel gevallen is er geen communicatie, hetgeen het maken van afspraken uiteraard zeer bemoeilijkt”, zegt Kanters; tevens bevoegd familiemediator. “Familiemediation zie ik als een toegevoegde waarde in mijn vak. Ik begeef me in een peoplebusiness, dus ik heb te maken met alles waar gezinnen en families over van mening kunnen verschillen. Denk aan nalatenschappen, echtscheidingen en de toekomst van kinderen met hun ouders.”

Scheiden vanaf 92 euro p.p.

Een andere toegevoegde waarde van de MfN-mediatonregistratie is het feit dat Alex Kanters bij de Raad voor Rechtsbijstand subsidie kan aanvragen voor mensen die geen of nauwelijks inkomen en/of vermogen hebben. “In zulke gevallen is het afhandelen van een echtscheiding al mogelijk vanaf € 92,- per persoon”, besluit Kanters die werkzaam is op twee locaties: een hoofdkantoor in Alkmaar en een bijkantoor in Schagerbrug.

Voor meer informatie:

Kantoor Alkmaar:
James Wattstraat 28a 1817 DC Alkmaar
T: 072-5272370

Kantoor Schagerbrug
Schagerweg 66
1751 CD Schagerbrug
T: 0224-573521

kanters@scheidingscenter.nl

MSW Administratieve dienstverlening

Logo_MSW

Als gevolg van de toenemende vraag van onze zakelijke relaties hebben wij onlangs onze dienstverlening weten uit te breiden met een administratiekantoor.

MSW Administratieve Dienstverlening is hèt administratiekantoor ‘nieuwe stijl’ dat zich onderscheidt van de grote spelers die weliswaar werken VOOR maar niet écht samenwerken MET hun opdrachtgevers. Deze persoonlijke samenwerking is de kracht van deze organisatie. MSW richt zich specifiek op de MKB-ondernemer, ZZP-er en particulieren.

De volgende diensten worden aangeboden:

  • Het verwerken van de administratie (onder andere in- en verkoopfacturen, kasstaten en dagafschriften)
  • Het verzorgen van maand- of kwartaalrapportages
  • Het samenstellen van de jaarrekening
  • Het opstellen van publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel
  • Het verzorgen van aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en dividendbelasting
  • Het aanvragen/wijzigen van voorlopige teruggaaf en toeslagen (huur/zorg/kinderopvang)
  • Ondersteunen bij de aanschaf en inrichting van een financieel pakket en de digitalisering van je boekhouding
  • Begeleiding bij de keuze van ondernemingsvorm
  • Begeleiding bij de oprichting van een B.V.
  • Het verzorgen van de salarisadministratie
  • Ondersteuning op de financiële administratie.

Waarom MSW?

  • Betrokken, enthousiast en energiek
  • Ruime werkervaring en inhoudelijk vakkennis in huis
  • Korte communicatielijnen, kleine organisatie en daardoor lage overheadkosten waardoor de tarieven van MSW beduidend lager kunnen liggen dan het branchegemiddelde
  • Gevraagd maar ook ongevraagd de klant (verder) willen helpen
  • Regelmatig tussentijds contact om proactief mee te kunnen denken
  • Heldere communicatie zonder onduidelijk jargon
  • Integer en betrouwbaar
  • Afspraken maken en deadlines vastleggen is afspraken nakomen en deadlines halen;
  • Vorm en intensiteit van de dienstverlening, zoals jij wilt
  • Vaste prijsafspraken voor standaarddiensten en gespreid over het jaar
  • Online administratie, dus altijd inzicht in je cijfers

Contact
Enthousiast geworden? Wil je geheel vrijblijvend een oriënterend gesprek met deze organisatie om een idee te krijgen van de bijzondere, no-nonsense werkwijze en de positieve impact daarvan op je administratie? Neem dan contact op en je zult zien dat er licht is aan het einde van de administratieve tunnel…

Advocaat / juridische hulp

Logo_KHP

Specialisaties:

  • Bouwrecht
  • Huurrecht
  • Aansprakelijkheidsrecht
  • Letselschaderecht
  • Verbintenissenrecht
  • Incasso
  • Insolventierecht

Rechtenstudie:

  • Nederlands recht, Rijksuniversiteit Groningen (1998)

Advocatuur:

  • 1999 (beëdigd) tot heden

Specialisatie-opleidingen:

  • Grotius Specialisatieopleiding Onroerend Goed

Lidmaatschap:

  • College van Afgevaardigden Nederlandse Orde van Advocaten

Jacqueline Brouwer is gespecialiseerd in aansprakelijkheidsrecht, letselschade, ondernemingsrecht en bouwrecht. Jacqueline staat ondernemingen en particulieren bij die betrokken zijn geraakt bij een (letsel-)schadegeschil. Zij adviseert op het gebied van onroerend goed, waaronder huurincasso’s, bouwincasso’s, overeenkomsten en algemene voorwaarden. Jacqueline treedt daarnaast op als bewindvoerder in schuldsaneringen.

Mw. mr. J.C. (Jacqueline) Brouwer

E: brouwer@khpadvocaten.nl

T: 0229 – 27 63 00
M: 06 – 24 54 36 59
F: 0229 – 27 63 09

Incassoservice

Naamloos-1

Openstaande facturen innen zonder hoge kosten

Openstaande facturen incasseren en daarmee een gerechtelijke procedure voorkomen. Dat is de kracht van v.d Donk, Bot & Co b.v. Al meer dan veertig jaar verzorgen wij de Incasso voor een groot aantal bedrijven in Heerhugowaard en de rest van Nederland.

Een gerechtelijke procedure brengt een hoop onnodige kosten met zich mee. Wij zetten graag onze deskundigheid en ervaring op het gebied van geldvordering in om uw openstaande facturen alsnog te innen. Onze aanpak, samen met de ruime ervaring, zorgt voor uitstekende resultaten, waardoor wij onze klanten in verreweg de meeste gevallen behoeden voor een gerechtelijke procedure.

Om de kosten voor het “uit handen” geven van een vordering helder en transparant te houden hebben wij de PREPAID INCASSO in het leven geroepen.

Voor het gehele incassotraject tot de gerechtelijke procedure rekenen wij één vaste prijs: € 30,50.

Speciaal voor relaties van Adviesgroep Het Raadhuis vragen wij een bedrag ad € 25,00 per incasso.

Snel in contact met één van onze collega's!

Ons team is ook te benaderen via e-mail. Klik op uw adviseur en deze neemt contact met u op:

Patrick Barkey

Financieel-/ Hypotheekadviseur

Erwin van Berkel

Financieel-/ Hypotheekadviseur

Melanie Mooij

Ondersteuning  Hypotheken

Rosita de Block

Adviseur Schade-/Levensverzekeringen

Koen Blokdijk

Adviseur Schadeverzekeringen

Davy Barkey

Ondersteuning Binnendienst

Ralph Brouns

Ondersteuning Binnendienst

_DBH8540-2 (002)
Roy Berendsen

Adviseur Zakelijk

Formulieren

Wanneer u inlogt via uw polis kunt u uw herbouwwaarde- en inboedelwaardemeter online invullen.

• Inloggen via Patrick Barkey

• Inloggen via Erwin van Berkel

Wanneer u inlogt via uw polis kunt u kunt u uw schade online melden.

• Inloggen via Patrick Barkey

• Inloggen via Erwin van Berkel

Europees Schadeformulier

* Uitleg dienstverleningsdocument (DVD)

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) stelt per 1 juli 2013 verplicht aan alle financiële dienstverleners dat er voorafgaand aan het verlenen van een financiële dienst een dienstverleningsdocument (DVD) aan de consument of cliënt wordt verstrekt. Het DVD moet worden verstrekt bij producten die sinds 1 januari 2013 onder het provisieverbod vallen zoals;

• Betalingsbeschermers
• Complexe producten
• Hypothecaire kredieten
• Individuele arbeidsongeschiktheidsverzekeringen
• Overlijdensrisicoverzekeringen
• Uitvaartverzekeringen of
• Bij ministeriële regeling aan te wijzen andere financiële producten

De dienstverlening en het tarief dient door de financiële dienstverlener worden opgenomen in het dienstverleningsdocument. Dit geldt voor zowel de adviseur die in dienst is bij een aanbieder als de adviseur van het intermediair. Voordat de adviseur een dienst verleent moet hij de klant het dienstverleningsdocument ter beschikking stellen. Dit document stelt klanten in staat de dienstverlening en prijzen van financieel dienstverleners met elkaar en met die van aanbieders te vergelijken. In de leeswijzer wordt uitgelegd hoe u het dienstverleningsdocument moet lezen en hoe u het kunt gebruiken. Voor een nog duidelijkere uitleg verwijzen wij u naar de Voorlichtingsfilm over het dienstverleningsdocument (DVD)

Stuur eventueel uw ingevulde en ondertekende formulier retour per e-mail of naar

Adviesgroep het Raadhuis
Postbus 1134
1700 BC Heerhugowaard

Adviesgroep Het Raadhuis
W.M. Dudokweg 2 Heerhugowaard

Postbus 1134
1700 BC Heerhugowaard

T: 072-5763070
F: 072-5763071
info@adviesgroephetraadhuis.nl


Hier kunt u ons vinden…